Ik neem aan dat Whats App niet kan op een FVIEW 10" TABLET ivm het gebrek aan een simkaart?? Maar ik denk, vraag het toch ff....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Whats app gaat via telefoon nummers. Een goed alternatief is "ping chat" dat werkt wel op een tablet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whatsapp kan wel op je tablet. Op mijn iPod kan het ook zonder simkaart. Je voert alleen je mobiele nummer in, en je moet je contacten op je tablet hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ik krijg na het invoeren van het land en mijn tel nr een mislukte aanmelding van Whatapp.....Ik krijg wel een code via de sms op mijn 'normale' telefoon maar daar kan ik dus niets mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, wat voor melding is dat dan precies?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry...beetje late reactie maar ik heb t inmiddels van mn tablet gehaald want ik dacht dat wordt toch niets ;-))
Melding was dat het in ieder geval mislukt was...maar daar heb je weinig aan gok ik......