Hoe een video in stukken delen? of korter maken?!

Hey,ik vroeg me af hoe een video korter te maken of in stukken te delen,ik ben ook opzoek naar een programma met veel video effects,niet movie maker die is dom, hier een voorbeeld ga verder naar 1.20 http://www.youtube.com/watch?v=oyiesiGI31o ty

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Kan ook met Adobe premiere maar dat is duur programma. Moviemaker is misschien een simpel programma maar als je alleen iets wilt inkorten wel snel en makkelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naast movie maker kun je ook pinnacle of adobe premiere gebruiken.
Is wel erg geavanceerd
FRank
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarvoor heb je een videobewerkingsprogramma nodig. Het best geteste programma is Foto en Video 10 De Luxe van de firma Magix. Ze hebben overigens ook wel wat eenvoudiger (en dus goedkopere) programma's. Ik gebruik het al jaren!