Mijn tekens doen het niet meer zoals vraagteken, apenstaartje enz..

Ik wist al best lang dat soms dat apenstaartje enz,.. het niet doen maar dan drukte ik gewoon shift en ctrl in en dan kon ik ze weer gewoon typen, maar nu werkt dat niet meer, en kan ik dat allemaal niet meer typen!.xx

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10.2K

Antwoorden (5)

Rechtsonder naast je klokje in de balk staat als het goed is een toetsenbordje.
Als je deze even op engels zet en daarna weer op nederlands(of andersom).
komt het goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Had ik gister ook. Probeer hem eens opnieuw op te starten. Bij mij hielp dat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Configuratiescherm > Landinstellingen > Tabblad 'Talen' > Details...

Kijk dan of onder 'Standaardinvoertaal' het volgende staat en klik deze aan: "Nederlands (Nederland) - Verenigde Staten (internationaal)".

Toegevoegd na 4 minuten:
Zo niet, klik in dat lijstje daaronder bij 'Nederlands (Nederland)' op 'Toetsenbord'. Klik dan op 'Toevoegen...'.

Dan klik je bij 'Invoertaal' op 'Nederlands (Nederland). Dan bij 'Toetsenbordindeling/IME' zet je het vinkje aan en kies je kies je voor 'Verenigde Staten (internationaal)'. Klik op OK.

Kies nu in dat lijstje bij 'Nederlands (Nederland)' bij 'Toetsenbord' voor 'Verenigde Staten (internationaal)' en klik op 'OK'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een nieuw toetsenbord kost een tientje. Er is een probleem met de schakelingen onder de toetsen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
control panel, regional settings, keyboard, English US toevoegen (of US international, maar dan gebeurt er niets als je op de " drukt en druk je daarna meteen op de e, dan krijg je een e met puntjes.) net wat je wilt dus.
die vervolgens als standaard instellen en dan je Dutch keyboard verwijderen uit het lijstje