Wat zijn de systeemeisen voor call of duty modern warfare 3?

binnenkort komt cod:modern warfare 3 uit

ik kan nergens de echte systeemeisen vinden weet iemand wat die zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die zijn er nog niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh jammer

Het beste antwoord

Deze zijn nog niet officieel uitgebracht. Maar omdat de nieuwe CoD op dezelfde Engine word gemaakt als Black Ops, met maar een paar verbeteringen schat ik de minimale eisen als volgt:

Minimaal een Dual Core @ 2.8GHz. Qua videokaarten voor Nvidia minimaal GeForce GT 340 en voor ATI minimaal Radeon HD 3800 serie.(Ik schat dat je als je minder dan 320mb Videogeheugen hebt het spel nauwelijks kan draaien. 512 is dan ook sowieso wel aan te raden. En het type videokaart moet goed zijn. Sowieso geen onboard.) Werkgeheugen minimaal 3 GB RAM. Harde schijf ongeveer 12 GB Opslag. Verder moet je sowieso minimaal DirectX 9 aankunnen.

Als je meer dan dit hebt zit je wel goed.