Wat moet ik doen als er as op de laptop valt?

Tuurlijk valt er weleens as op het toetsenbord.
Blaas dit ook gelijk weg, maar er blijf altijd wat liggen.
Stofzuiger lijkt me niet handig, maar wat dan?
Stoppen met roken is geen optie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ceeve
12 jaar geleden
Stoppen met roken is eigenlijk de beste optie:
1. geen as meer op je toetsenbord
2. herstel van je longfunctie
3. veel meer kans op een langer en gezonder leven
4. een hoop poen besparen; er zijn er nog wel meer...

Het beste antwoord

Na het wegblazen met een zachtharig bakkwastje wegborstelen
Is ook heel handig om gewoon stof af en toe weg te borstelen ook bij andere apparatuur met kiertjes en kleine hoekjes schoonmaken heel handig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom een bakkwastje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
uit ervaring & super simpel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga dit inderdaad proberen.
Het is simpel en ook nog op meerdere plaatsen van toepassing
Dank je.

Andere antwoorden (8)

je hebt van die kleine stofzuigertjes met usb aansluiting, die zijn speciaal voor pc en toetsenborden.
maar je hebt ook spuitbussen waar alleen lucht in zit. daar kan je ook zulke dingen mee schoonmaken

Toegevoegd na 3 minuten:
hier een site waar zie die stufzuiger verkopen.
en de andere site staat op hoe je je toetsenboard kan schoonmaken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet bij de laptop roken, maar even weglopen/ naar buiten gaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanwaar die min? Is toch een oplossing? :S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
min is niet van mij, maar ik snap 'm wel. Je oplossing ligt in de lijn van: "ik heb last van mijn been als ik loop" waarop het antwoord dan zou zijn: "ga dan op de fiets"
M.a.w. je geeft geen oplossing voor het probleem zelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm, dat voorbeeld vind ik een beetje overdreven. Als er as op je toetsenbord valt, lijkt mij logisch dat je even ergens anders gaat roken. Kleine moeite, hoef je ook gen usb-stofzuiger te kopen dus spaart geld.
Met een kruimelzuiger opzuigen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toetsenbord even loshalen http://www.huishoudplaza.nl/Tips/art/1737/computer-schoonmaken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stofzuiger gaat prima, maar zorg wel dat hij niet te krachtig zuigt. Anders kunnen er ook wat toetsen naar binnen verdwijnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laptop op de kop houden en het eruit schudden werkt meestal wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn speciale stofkwasten te koop bij Blokker, Marskramer.

Je houdt het toetsenbord ondersteboven of op z'n kant en borstelt dan boven een krant of het stof onder de toetsen uit. Je zou ook nog een medium tandenborstel kunnen gebruiken om wat harder tussen de toetsen en de zijkant te kunnen poetsen bij wat hardnekkiger vuil.

En wat ook prima werkt is een nieuwe verfkwast, hoeft helemaal niet zo'n dure te zijn, eerst even langs een schuurpapiertje strijken om de losse haren te verwijderen.
12 jaar geleden
Koop op de markt of een handyshop een borsteltje voor op de stofzuiger waar men de hoeken van de banken kan schoonzuigen .
Met dat borsteltje maak je werkelijk alles stofvrij .
Lampen en de pc en de tv bv .