kan je je oude Word (2007) document weer ophalen?

Ik had gister iets gemaakt, en toen sloot ik snel Word, ik was het vergeten op te slaan. mijn computer is uit geweest en ik heb ook al een ander document opgeslagen.
is er nog een kans dat ik het document van gister kan ophalen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

zoek eens op je computer naar *.bak bestanden. Als het goed is staat jouw word afgesteld op elke 10 minuten een bak bestand maken van het document waar je in bezig bent.
OMdat je het niet hebt opgeslagen kun je zoeken naar document (?) voor het vraagteken het nummer dat word geeft als je een nieuw document opent. dua document.bak
als je geluk hebt verschijnt het en kun je het nu opslaan en bewerken
Frank
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Niet mogelijk, tenzij je instelling aan hebt staan van auto opslaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij 2007 kan het niet, in Word 2010 is er wel een functie om bestanden te herstellen.