Hoe komt het dat het zo lang duurt voordat de internetpagina opent?

Een tweetal weken geleden heb ik software geïnstalleerd en voordien had ik geen probleem met het openen van links voor een internetpagina.
Sinds die software erop staat duurt het ongeveer 1 minuut voordat de internetpagina zich opent die verbonden is aan de link waarop ik klik, vanuit m'n windows mail.
Ik heb ondertussen de software er terug afgehaald (was een programma om te converteren), maar het probleem blijft.
Hoe kan ik dat oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
2.2K

Antwoorden (2)

Als ik u was zou ik Ccleaner installeren en de boel niet enkel eens grondig opkuisen maar ook het register eens analyseren en herstellen.
Bij het deinstalleren van programma's blijft er soms hier of daar wel eens iets hangen wat uw PC grondig kan vertragen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ccleaner is geïnstalleerd en die doet netjes zijn ding, vooral als ik de computer terug opstart, zie ik aan het icoontje rechts onderaan, dan schuurt dat borsteltje.
De software die je noemt, welke dat ook is, deinstalleren via het configuratiescherm Software. En zien of dat helpt. Zo ja, een alternatief zoeken voor die software.

Helpt dat niet, dan pas met cleaner software in de weer gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb inderdaad ook zoals het hoort het programma verwijderd via het configuratiescherm en alle onderdelen er mee afgesmeten, dus ik begrijp het probleem echt ni.......
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou je browser opnieuw kunnen installeren, of kiezen voor een browser die zich niet laat infiltreren met software, zoals Chrome.