Mijn externe harde schijf vraagt om formatteren,na al eerder bestanden te hebben gerepareerd.nu heb ik geen toegang meer,hoe krijg ik mn data terug ?

Ik heb al eerder een aantal malen beschadigde bestanden moeten repareren via Eigenschappen>Extra>Station op fouten controleren.
Is er een manier om toch deze fouten te kunnen herstellen,zodat ik weer op mijn Harde schijf kan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Heb je al geprobeerd de schijf aan een andere computer te koppelen? Soms blijft windows een bepaalde foutmelding houden terwijl op een andere computer de schijf dan wel te lezen is. Het lijkt me wel dat de schijf overleden is, dus de data er af zien te krijgen, recuva is goed en dan een nieuwe schijf pakken. Zie ook de link voor het programma Seatools voor Windows. Misschien kan dit progje de drive wel aanspreken en de bootsector repareren.

Ik heb hetzelfde euvel gehad, had al mijn data teruggekregen via recuva, voor de website: zie recuva.nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100