Www.amazon.de kan in ieder geval wel (gratis verzending), misschien heb je daar iets aan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah helaas, ik wil toevallig ook n horloge die ze daar ook niet hebben :(
Tuurlijk!!! Doe ik wel vaker!!! Niks mis mee, succes met bestellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb deze maand nog een guess horloge besteld. Levertijd was 2a3 weken. Verzendkosten waren 40 dollar maar je moet rekening mee houden dat de douane hem onderschept en dan kost het 19% invoer rechten + 2,5% douane kosten en +10 euro administratie kosten. Totaal was het horloge dat ik bestelde alsnog 90 euro goedkoper!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan zeker, maar als ik het goed voorheb moet u dus wel in het bezit zijn van een visa-of mastercard!

Zij accepteren geen giro overschrijvingen!

Moesten ze het niet opsturen naar Europa kan u werken via de bijgevoegde link. Of u kan eens kijken of ze hetzelfde product verkopen op amazon.fr of amazon.co.uk