Je moet ze gewoon downloaden. Als je ze echt wil openen kan je Kladblok daarvoor gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat probeer ik maar als ik op dat nederlandse vlaggetje klik lukt het niet. dan kan ik hem niet downlode, met welk programma moet ik hem downlode ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen 1, gewoon rechtermuisknop en doel opslaan als.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar als ik erop klik komt die zo hieronder in de downlode balk en als ik er dan op klik komt er een error. ik kan niks opslaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik je toevallig Google Chrome?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je op het pijltje klikken en dan bestandslocatie openen klikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het nu met internet explorer geprobeert en nu lukt het wel !