Wie weet een goed pixel programma die je gratis kan downloaden?

Ik wil iets pixelen, maar met paint kan je alleen maar horizontaal draaien, en ik wil gewoon een beter programma.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Paint.NET is een applicatie die de moeite waard is.

Paint.NET is een hele verbetering ten opzichte van het originele Paint. Wie al eens met Photoshop werkte, herkent veel van de opties, filters en werkwijze van dit prijzige pakket. Zo kan deze beeldbewerker met lagen werken, wat non-destructieve wijzigingen mogelijk maakt. In tegenstelling tot Photoshop is Paint.NET echter VOLLEDIG GRATIS !

Download via www.getpaint.net