Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Ik heb even gegoogled, en gevonden dat dit probleem voor kan komen als je uitbreidingen voor de Sims hebt geïnstalleerd.
Je moet zorgen dat je het spel start met de snelkoppeling voor the Sims 3, en niet de snelkoppeling van de uitbreiding.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus ga via Deze computer naar de map waar het spel in staat, en start het 'basis' spel, de originele Sims 3. Als het goed is start het dan wel.
(Lees meer...)
Kimath
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ooo ik ben langzaam! Heb ongeveer hetzelfde antwoord ;)
Volledig verwijderen (save games eventueel bewaren) en daarna opnieuw installeren, waarschijnlijk dat hij het nu wel normaal doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is waarschijnlijk een Windows File system corrupt en kan niet goed werken. Misschien helpt het om een systeemcheck te runnen.

Maar gebeurt dit bij de uitbreiding World Adventures?

Ik vond op een forum de tip om dan niet op het icoontje van deze uitbreiding te klikken, maar gewoon op die van het basisspel. Ook is het beter om het spel direct van de harde schijf af te starten ipv van de 'launcher'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing