Ja zeker, ze hebben allemaal wifi, dit zijn de varianten:
Ipad 2 + 16GB, 32GB of 64GB incl Wifi
Ipad 2 + 16GB, 32GB of 64GB incl Wifi en 3G

Toegevoegd na 29 minuten:
Extra info: 3G houd in, dat je met een telefoon abonnement (inclusief data) bijna overal buitens huis ook kan internetten. En het is meestal trager dan wifi, dus het kan wel, maar voor uitgebreid "prettig" internetten met foto’s enz is het eigenlijk te traag. Verder kost de ipad met 3G 100 euro extra, tel daarbij op de kosten van het gsm-data abonnement en dan rijst de vraag of het die kosten waard is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en wat is dan dat 3G?
dat is toch dat je buiten huis ook internet hebt? (maar niet zo goed als dat je verbonden bent met wifi)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is idd dat je met een telefoon abonnement (inclusief data) bijna overal buitens huis ook kan internetten. En het is idd meestal trager dan wifi, dus het kan wel, maar voor uitgebreid "prettig" internetten met foto's enz is het eigenlijk te traag. Verder kost de ipad met 3G 100 euro extra, tel daarbij op de kosten van het gsm-data abonnement en dan rijst de vraag of het die kosten waard is.

Andere antwoorden (3)

Zeker, elke iPad heeft Wifi aan boord...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, alle iPads hebben wifi. 2 modelleb hebben alleen wifi zonder 3g abonnement.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak je geen zorgen ik ga ervan uit dat jij eeb ipad2 wil kopen en daar zit wel wifi op