ik zou graag een wmv bestand op mijn iPod touch willen openen maar dat lukt niet

ik kan geen wmv bestande op mijn iPod touch openen daar baal ik van en ik hoop dat er een manier is om dat op te lossen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

dan moet je ze op de computer "converten" naar de extensie mp3. daar zijn veel gratis programma`s voor. google maar op "wmv to mp3 converter" bijv en je wordt doodgegooid met freeware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Converteer hem naar mp3, dit kan via www.zamzar.com

Ze doen niks anders met je email, alleen de link verzenden ;) ik heb het vaker gebruikt en ben zeer tevreden!

Toegevoegd na 4 minuten:
voordeel van die site is dat je geen programma hoeft te downloaden en te installeren en je kunt echt van alles converteren.