wat is een goede videokaart van 300 watt?

dit zijn mijn systeem specificaties:
Besturingssysteem
Microsoft Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
Processor
AMD Athlon II X2 220 13 °C
Regor 45nm Technologie
RAM
4,00 GB Dual-Kanaal DDR3 @ 507MHz (7-7-7-20)
Moederbord
PEGATRON CORPORATION 2A99 (CPU 1) 37 °C
Grafisch
DELL E172FP (1280x1024@75Hz)
1024MBGeForce 315 (Onbekend) 52 °C
Harde schijven
932GB Hitachi HDS721010CLA SCSI Disk Device (ATA)
Optische schijven
MagicISO Virtual DVD-ROM0000
ELBY CLONEDRIVE SCSI CdRom Device
hp DVD-RAM GH60L SCSI CdRom Device
Geluid
Realtek High Definition Audio
Psu:
300 watt

Ik dacht aan een asus HD7750-1GD5 maar ik weet niet zeker of deze voor een 300 watt psu is. ik wil graag games spelen zoals gta 4 of far cry 3 op high. ik wil niet meer geld uitgeven als 100 euro en ik ga geen nieuwe psu kopen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fabrikanten adviseren al een 400w PSU voor een 7750. FC3 ga je niet fatsoenlijk op high draaien met een 7750. Maar als je hem koopt en het probeert zal het wel lukken, of het blijft draaien met pieken zal aan het merk en dus de kwaliteit PSU liggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
GTA4 zal je ook niet op max settings kunnen draaien... Ik zou ff door sparen en een goede PSU aanschaffen (>550W) en een goede kaart.
Het probleem is dan wel dat de kans groot is dat jouw processor de bottleneck zal zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke is de ASUS GT 440 1gd5 beter? op de geforce website staat dat je daar voor 300w nodig hebt

Het beste antwoord

een goede videokaart van 300watt? een gtx 690 :)
je bedoelt vast en zeker wat je kan met je voeding
van 300 watt
niet veel eigenlijk ligt er ook aan welk merk voeding het is

als je een goed merk voeding hebt :
coolermaster,seasonic,corsair enzo.

dan ga je het misschien wel redden met die hd 7750 die je gezien hebt

maar ga er niet teveel van verwachten want het gaat nooit gta 4 en farcry op goede settings spelen

en je cpu is ook redelijk traag voor games

ik zou gewoon niet upgraden en sparen voor een nieuwe pc

heb zelf een 7870 en kan farcry 3 zonder lag spelen op medium
en high wordt minder speelbaar
met een 6core cpu

gta iv is een slecht geoptimaliseerd spel dus werkt op bijna geen enkele pc goed
jammer genoeg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zult een nieuwe PSU moeten kopen.
300 watt is erg weinig, en het zal waarschijnlijk niet werken met de GPU die jij wilt.

Een PSU van 500-800 watt hoeft niet duur te zijn.

Als je je PC klaar wil maken voor GTAIV, gaat dat voor 100 euro niet zo makkelijk lukken.