Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe versnel ik kB/s met het programma utorrent 3.0?

ik heb een probleem ik download films via de site torrentz maar ik haal ze dus binnen met utorrent. maar als ik bij kB/s kijk dan staat er soms 300 of meer maar in eens slaat die om en download die nog maar met 10 kb/s hoe kan dit en hoe kan ik dit versnellen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit kan omdat je compleet afhankelijk bent van wat andere personen aan snelheid naar jouw uploaden. Je kan even testen door de bron te downloaden (ubuntu dus geheel legaal) en dan je snelheid te checken bij speedtest.net als deze overeenkomen kan je niet veel sneller en ligt de limiet bij het aangebode materiaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier alles over hoe het in te stellen
http://www.snelrennen.nl/utorrent/configureren.php
Verder ben je afhankelijk van degene die shared
Je kan namelijk dat ook instellen en als ze weinig kb aan up geven kan je daar niks aan veranderen
Verder werkt t alleen als zodra hun pc aanstaat zetten ze m uit of sluiten ze t programma dan sharen ze op dat moment niet
Je in Utorrent zien wat er gebeurt Seeds zijn mensen die het bestand compleet hebben om te sharen en Peers sharen ook maar die hebben m zelf ook nog niet compleet
Ga naar toegevoegde link daar vind je meer over t programma

Toegevoegd na 3 minuten:
Om te kijken of Utorrent goed werkt links bovenin-Opties-Installatiehulp en dan start test
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing