Heeft men automatisch een account op een browser wanneer men die op een computer zet?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
TurfGraver
6 jaar geleden
Ik heb op geen enkel browser een account.
LeonardN
6 jaar geleden
Ik heb Chrome gekoppeld met mn Google-account zo heb ik altijd direct weer mn favorieten en extensies bij de hand.

Het beste antwoord

Nee. Ik heb allerlei browsers, nooit een account gekregen.

Toegevoegd na 29 minuten:
Bij Chrome kan het handig zijn een Google-account aan te maken:
U kunt uw gesynchroniseerde informatie (zoals uw bladwijzers, geschiedenis, wachtwoorden en andere instellingen) dan bekijken en updaten op al uw apparaten.
Als u van apparaat verandert (bijvoorbeeld als u uw telefoon bent kwijtgeraakt of een nieuwe laptop heeft), kunt u al uw gegevens terugzetten.
U logt automatisch in bij Gmail, YouTube, Zoeken en andere Google-services.
Uw gebruik van andere Google-producten wordt gepersonaliseerd door uw Chrome-geschiedenis op te nemen in uw Web- en app-activiteit.
Maar nodig is het niet, en het gebeurt niet automatisch.
SimonV
6 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, om een browser te installeren vragen ze jouw gegevens ( voor updates) en wordt er automatisch een account aangemaakt.
6 jaar geleden
Reddie
6 jaar geleden
Een account voor wat?
Reddie
6 jaar geleden
Een account is een soort abonnement.
Een browser abonneert je nergens op.
LeonardN
6 jaar geleden
Er wordt niet automatisch een account aangemaakt. Je kan ervoor kiezen je in te loggen met je Google-account als je Chrome gebruikt. Dat staat verder los van updates.