Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft men automatisch een account op een browser wanneer men die op een computer zet?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
924
TurfGraver
6 jaar geleden
Ik heb op geen enkel browser een account.
LeonardN
6 jaar geleden
Ik heb Chrome gekoppeld met mn Google-account zo heb ik altijd direct weer mn favorieten en extensies bij de hand.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee. Ik heb allerlei browsers, nooit een account gekregen.

Toegevoegd na 29 minuten:
Bij Chrome kan het handig zijn een Google-account aan te maken:
U kunt uw gesynchroniseerde informatie (zoals uw bladwijzers, geschiedenis, wachtwoorden en andere instellingen) dan bekijken en updaten op al uw apparaten.
Als u van apparaat verandert (bijvoorbeeld als u uw telefoon bent kwijtgeraakt of een nieuwe laptop heeft), kunt u al uw gegevens terugzetten.
U logt automatisch in bij Gmail, YouTube, Zoeken en andere Google-services.
Uw gebruik van andere Google-producten wordt gepersonaliseerd door uw Chrome-geschiedenis op te nemen in uw Web- en app-activiteit.
Maar nodig is het niet, en het gebeurt niet automatisch.
(Lees meer...)
SimonV
6 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, om een browser te installeren vragen ze jouw gegevens ( voor updates) en wordt er automatisch een account aangemaakt.
(Lees meer...)
6 jaar geleden
Reddie
6 jaar geleden
Een account voor wat?
Reddie
6 jaar geleden
Een account is een soort abonnement.
Een browser abonneert je nergens op.
LeonardN
6 jaar geleden
Er wordt niet automatisch een account aangemaakt. Je kan ervoor kiezen je in te loggen met je Google-account als je Chrome gebruikt. Dat staat verder los van updates.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding