Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom Krijg ik steeds een foutmelding als ik muziek op mijn iPod wil zetten eerst laad hij de muziek en dan stopt hij er mee en geeft hij een foutmel

Ipod

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gejailbreakt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet Gé jailbreakt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij een foutmelding is het altijd belangrijk om juist ook die foutmelding te vermelden!!
We moeten toch een diagnose kunnen stellen, voordat we een oplossing kunnen vinden voor je.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Beste, ik weet je naam niet maar heb je wel de ipod aangesloten op de computer waar je hem het eerst ook heb op aan hebt gesloten?!.

Toegevoegd na 5 minuten:
( P.S. want meestal kan je je ipod maar op 1 computer aansluiten en dat is vooral op een PC )!.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Amadea
14 jaar geleden
Kan jij niet lezen dat zijn naam Erwin is?!
Weet je zeker dat het een mp3 bestandje is? als het een mp3 bestandje is staat er achter de titel ''.mp3''
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing