Hoe kan je in word (2007) 1 pagina liggend krijgen en de rest gewoon staand?

Dat heb ik namelijk al eens eerder voor mekaar gekregen maar ik weet niet meer hoe het moet

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
98.6K
Amadea
12 jaar geleden
Zie http://www.goeievraag.nl/vraag/mogenlijk-2007-liggend-a4-formaat.177829, en dan moet je nog aangeven dat het alleen om de huidige pagina gaat. Zelf gebruik ik Word 2003, dus ik kan niet precies aangeven hoe. Bij 2003 stel je het in als Toepassen op: Vanaf dit punt; en bij de volgende bladzijde zet je 'm weer op Staand in plaats van Liggend (bij Pagina-instelling onder Bestand).

Het beste antwoord

Als je een bepaalde pagina bijvoorbeeld liggend wilt hebben en de rest van uw document staand, zet dan de cursor op de eerste pagina die je in een afwijkende afdrukstand wilt hebben en open in het lint het onderdeel Pagina-indeling. Klik vervolgens op Eindemarkeringen en kies onder Sectie-einden voor Volgende pagina.

Nu is het mogelijk om de afdrukstand op deze pagina te veranderen, zonder dat de voorliggende pagina's veranderd worden.
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Held! +
Pieter2011
12 jaar geleden
Sorry, kun je dat nog eens herhalen? (Oh, wat hoor ik dat graag!) ;)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ook nu nog, 9 jaar later helpt me dit. Heel erg bedankt, kon met Word Assistent niet werken. Ze kwamen tot de conclusie dat het niet kon maar nu! Ik heb me kapot zitten zoeken naar hoe ik het kon doen, echt bedankt! Held!