Is het met Windows XP mogelijk om de externe harde schijf ontoegankelijk te maken voor een gast-account?

Vanuit mijn gastaccount heb ik makkelijk de documenten van mijn eigen account onbereikbaar gemaakt, ze zijn zelfs niet zichtbaar als ik ingelogd als gast ga zoeken.
Mijn externe harde schijf is echter direct te bereiken via dit gast-account. Is er een makkelijke manier om dit te veranderen of moet ik dan echt elk bestand van een wachtwoord voorzien (iig bij de Word-bestanden) ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt je externe harde schijf met een wachtwoord beveiligen, bijvoorbeeld met CompuSec of TrueCript.
Een andere mogelijkheid is natuurlijk om alle te beveiligen bestanden en mappen in één hoofdmap te stoppen en die te versleutelen met b.v. EasyCripto.
Pieter2011
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gooi de inhoud van je XHD in een truecrypt container en je bent klaar.