Kan ik mijn favorietenlijst opslaan in een bestandje?

Binnenkort ga ik mijn laptop opsturen voor reparatie. Ik wil graag mijn favorietenlijst behouden dus al mijn opgeslagen sites enz. Hoe kan ik dit doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je gaat naar Bestand, kiest dan voor Importeren en exporteren... Vink "Naar een bestand exporteren" aan en klik op Volgende. Dan kan je kiezen voor Favorieten, Feeds en Cookies. In jouw geval zal je ze alledrie willen aanvinken. Klik op Volgende en geef aan waar je ze wilt opslaan. Als laatste stap kies je voor Exporteren.
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Favorieten is reeds een bestand op uw harde schijf.
Je kunt dit terugvinden met de Windows Explorer (verkenner).
Kopieer dat bestand en verstuur het naar je eigen E-mailadres.
Dan kun je waar je ook bent wanneer je op internet gaat je favorieten gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een bestandje en dan op een USB stickie. Altijd bij de hand, keihandig.
jc54