Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan niet typen in internet explorer?

Ik kan nog wel de site invullen maar voor de rest lukt het niet. Bijv bij het invullen van google. Wat is er mis? Ik heb het al een paar keer opnieuw opgestart. Nu gebruik ik mozilla firefox.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien is de batterij van het toetsenbord bijna leeg. Firefox is trouwens ook hartstikke slecht
Kimath
14 jaar geleden
Hoezo is Firefox slecht?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
U geeft aan dat de adresbalk nog wel werkzaam is, wellicht voert u websites in waarop geen text kan worden ingevoerd. Het invoeren van text door de gebruiker is immers alleen mogelijk indien daarvoor speciaal geplaatste zones zijn op de website. Indien het verwarrend is, denkt u maar aan een kleurplaat waarbij u binnen de lijntjes moet kleuren. De handeling uitgevoerd door de gebruiker mag dan alleen plaatsvinden in de daarvoor aangegeven zones. Een ander voorbeeld is voortbewegen in het verkeer, dit mag ook alleen in de daarvoor bestemde zones, afhankelijk van wat voor voertuig u gebruikt. Success. Prof. Dr. Ir. Janssen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ehm, bij Google is het meestal de bedoeling dat je wat invult, daar heb je geen titels voor nodig om te zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vond hem ook enorm irritant op een of andere manier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bedoelt dat Internet explorer het dus gewoon niet doet? Heb je de nieuwste versie? Ik krijg de nieuwste versie van Internet explorer ook niet aan de praat (op Windows 7) en heb het maar opgegeven en hem er maar afgegooid. Ik gebruik nu Firefox. Is een prima Browser. Google Chrome is ook een goed alternatief.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb al zoveel problemen met explorer gehad, met firefox nooit

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

U geeft aan dat de adresbalk nog wel werkzaam is, wellicht voert u websites in waarop geen text kan worden ingevoerd. Het invoeren van text door de gebruiker is immers alleen mogelijk indien daarvoor speciaal geplaatste zones zijn op de website. Indien het verwarrend is, denkt u maar aan een kleurplaat waarbij u binnen de lijntjes moet kleuren. De handeling uitgevoerd door de gebruiker mag dan alleen plaatsvinden in de daarvoor aangegeven zones. Een ander voorbeeld is voortbewegen in het verkeer, dit mag ook alleen in de daarvoor bestemde zones, afhankelijk van wat voor voertuig u gebruikt.

Success.

Prof. Dr. Ir. Janssen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als voorbeeld wordt Google genoemd ....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
0_0
het is google! daar MOET je iets in kunnen vullen!
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing