Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goed film edit programma op windows?

Ik werk al jaren met imovie op mijn apple laptop maar ik heb net een nieuwe PC gekocht waarop windows 7 Ultimate (64 bit) op staat en daar wil ik liever nu op verder gaan maar ik weet niet een goed windows programma.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
824

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Windows Movie Maker om simpele en niet-professionele dingetjes wilt toepassen.

Verder ken ik nog Pinnacle Studio, Adobe Premiere en Adobe After Effects (al weet ik niet of die laatste echt geschikt is, dat is meer om effecten toe te voegen).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Er zit standaard windows moviemaker op windows. Daar kan je aardig mee uit de voeten.

Toegevoegd na 5 uur:
n.a.v. een reactie op mijn antwoord: inderdaad zit bij win7 geen standaard programma, maar windows live movie maker is zo gedownload en heeft vergelijkbare kwaliteit.
(Lees meer...)
itsme
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Ik gun je de plusjes van harte (en doe niet aan minnen), maar in de vraag staat dat het om Windows 7 gaat. Daar zit geen videobewerkingsprogramma bij en Windows Movie Maker kun je daarop niet installeren. Dan moet je Windows Live Movie Maker downloaden:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Windows_Live_Movie_Maker
Adobe premiere en CyberLink PowerDirector zijn allebei erg goed
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vooral zou ik dan Cyberlink zeggen, Adobe Premiere is echt meer als je eerst FCP zou gebruikte. Gebruik cyberlink ook naar volle tevredenheid. Live Moviemaker is wel erg simpel van opzet en zou ik als een twee stappen terug ervaren denk ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Magix videodeluxe 17 plus/premium
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding