Help? Virus via iPod? Zie uitleg.

Ik heb eens via twitter m'n wachtwoord en email adressen ingevoerd. Waarmee je kon zien wie je profiel bekeek. Natuurlijk heel dom. Nu stuur ik reclame via msn en twitter heeft iemand een oplossing? Want ik wil geen nieuwe acc aanmaken. Danku!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is geen virus
Kimath
12 jaar geleden
Vul je ook zomaar je pincode in als mensen er om vragen?

Antwoorden (4)

Probeer eerst een je wachtwoorden te veranderen, dat lost in 99% van de gevallen de spam op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik maak echt stomme typfoutjes tegenwoordig..
Wachtwoord veranderen! Dan kunnen ze niet meer inloggen dus niets meer doen en ik zou je iPod misschien even herstellen bij je computer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wachtwoord veranderen is niet altijd de geschikte oplossing. Ik zou voor de veiligheid een nieuw account aanmaken en zorgen dat alle andere accounts die jij gebruikt met hetzelfde wachtwoord voorzien worden van een nieuw wachtwoord.

Toegevoegd na 38 seconden:
Kleine typfout = voorzien van*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Makkelijkker gezegd dan gedaan natuurlijk, wie weet hoeveel folowers hij wel niet heeft, en die moet hij allemaal weer opnieuw zien te krijgen etc. Maar een nieuw account weet je idd zeker dat je span vrij bent.
Kijk zegmaar iemand krijgt gewoon eem mail van iemand en dar staat dan in bijv.: Wil je weten wat iwmand op mns over jouw schrijft klik dan hier! Als jw daar op klik moet je je gegevens invullen maar als je dan oplogin drukt krijg je alleen reclame en dan stuur je al di mails door. Maar er is niks met je ipod nnu!