Help? Virus via iPod? Zie uitleg.

Ik heb eens via twitter m'n wachtwoord en email adressen ingevoerd. Waarmee je kon zien wie je profiel bekeek. Natuurlijk heel dom. Nu stuur ik reclame via msn en twitter heeft iemand een oplossing? Want ik wil geen nieuwe acc aanmaken. Danku!

Weet jij het antwoord?

/2500

Probeer eerst een je wachtwoorden te veranderen, dat lost in 99% van de gevallen de spam op.

Wachtwoord veranderen! Dan kunnen ze niet meer inloggen dus niets meer doen en ik zou je iPod misschien even herstellen bij je computer.

Wachtwoord veranderen is niet altijd de geschikte oplossing. Ik zou voor de veiligheid een nieuw account aanmaken en zorgen dat alle andere accounts die jij gebruikt met hetzelfde wachtwoord voorzien worden van een nieuw wachtwoord. Toegevoegd na 38 seconden: Kleine typfout = voorzien van*

Kijk zegmaar iemand krijgt gewoon eem mail van iemand en dar staat dan in bijv.: Wil je weten wat iwmand op mns over jouw schrijft klik dan hier! Als jw daar op klik moet je je gegevens invullen maar als je dan oplogin drukt krijg je alleen reclame en dan stuur je al di mails door. Maar er is niks met je ipod nnu!

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100