hoi als ik grid aan het spellen ben op de pc en als ie aan het laden voor de race dan zegt ie elke keer grid executable en dan sluit ie het spel af?

wat moet ik hier aan doen help me alsjeblieft snel thnx.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
origineel of illegaal?
welk besturingssysteem heb je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb hem legaal gedownload en mijn besturingssysteem is windows 7. help me plzz thnx
Kimath
12 jaar geleden
Heb je het spel via Steam? Dat is de enige legale downloadsite die ik ken.
Het zou gewoon moeten werken, mijn vader is momenteel Grid aan het spelen op zijn Windows 7 pc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee ik heb het via spotnet gedownload die is legaal maar wat kan ik aan het probleem doen.
Kimath
12 jaar geleden
Dan kan ik je niet helpen, ik denk dat je het dan daar op de forums moet vragen.

Antwoorden (1)

Grid is over het al;gemeen een aanduiding voor de beeld pixels en uitlijning van een beeldscherm.
Ik vrees dat jouw grafische ( video) kaart niet toereikend is voor het spelletje
FRank