Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke kabels heb je nodig om geluid en films van je Macbook op je televisie aan te sluiten?

En hoeveel kost dit ongeveer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
897

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Met een mini-displayport naar hdmi verloopje(13eu) en een hdmi kabel(6eu) is dat zo gedaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, voor het antwoord! Ze probeerde me namelijk bij de Mediamarkt voor 80 euro aan spullen "aan te smeren", om films (met muziek) te kunnen afspelen op mijn tv. Maar met deze constructie heb je ook geluid?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee maar met een simpele jack-tulp kabel kan je zo van je koptelefoon uitgang je versterker van geluid voorzien. Als je geluid naar je tv wil kan dat lastiger worden. Veel HDMI ingangen zijn niet gekoppeld aan een extra geluids ingang.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmmz dat wordt dan dus toch lastig! Het was de bedoeling om het wel op de tv afgespeeld te krijgen!

Andere antwoorden (2)

Wat voor aansluitingen zitten op de TV? Voor ongeveer 40 euro koop je een DVD speler met USB aansluiting. Dan heb je veel mogelijkheden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij heeft het niet over een dvd speler...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je data van je laptop over wilt zetten op je TV, is een DVD recorder met USB aansluiting een simpele "intermediair".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me stug dat er tv's zijn die DVD-rom apparaten herkennen. Wat je dan verder met: "Als je data van je laptop over wilt zetten op je TV" bedoelt is me ook geheel onduidelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
foto's films etc. vanaf een usb stick bv
Als zowel je macbook als je tv de aansluitingen op deze site bevatten, hoef je alleen even de bijbehorende kabeltjes te scoren en je bent klaar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding