door op de computer muziek toe te voegen aan itunes, als je dan je telefoon laat synchroniseren staat het muziek erop. of je kan muziek downloaden via de itunes op je mobiel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dowload MP3 Rocket , dan zet je YouTube link in de plaats waar staat 'YouTube Converter' , als hij 100% is kopieer je hem en zet je hem in je muziekfile van je Iphone 4.
Het is 100% veilig ik gebruik het zelf ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via iTunes je iPhone aan sluiten op de pc en dan de muziek via iTunes in je iPhone Icoontje slepen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en hoe moet ik itunes op mijn pc zetten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google iTunes gratis downloaden dan kon je er wel. ;) succes!