Mijn laptop scherm wordt wit als ik hem beweeg, hoe kan ik dit verhelpen?

Mijn laptop scherm loopt soms, als ik hem beweeg, vast en wordt dan heel langzaam wit. Dit gebeurd meestal als hij wat langer aanstaat. Ik heb al heel veel geprobeerd, maar ik krijg het niet weg.
- Ik heb de drivers geupdated
- het is een dell xps 15 van 2 maanden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit verschijnsel duidt op een draadbreuk in de beweegbare verbinding van het scherm met de rest van de laptop.
Je kan hem laten repareren of voorzichtig met de laptop blijven omgaan.
Het is een defect dat waarschijnlijk op den duur steeds vaker op zal treden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
verbinding scherm of probleem met grafische kaart
FRank