Hoe stel ik in windows 7 bestanden die ik al gekopieerd heb naar documenten van andere gebruiker zodanig in dat beiden wijzigingen kunnen aanbrengen?

Opslaan in de map gedeelde documenten/shared wil ik dus niet. In eerder genoemde mappen dus blijven werken, wijzigingen aanbrengen zodat ze op beide worden opgeslagen.

Antwoorden (2)

Rechtermuisknop -> beveiliging -> dan vink je het wijzigen vakje aan voor de desbetreffende gebruiker =)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via verkenner de betreffende file aanklikken met de rechter muisknop. Dan op met de pointer op "Delen met" => "Specifieke personen ...". Nu de gewenste gebruiker aanduiden en "Lezen/schrujven" aanvinken.
Vanaf nu kunnen jullie beiden veranderingen aanbrengen en bewaren, LET WEL: niet gelijktijdig.
Bronnen: