Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (9)

Nee misschien later wel....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de app: everyair kan je je ipod als een soort touchpad gebruiken voor je pc , net als een laptop. Werkt heel goed bij mij
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de Teamviewer app heb je het volledige controle over je pc.

Of bedoelde je je ipod touch als muis gebruiken?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de app Remote kun je iTunes op een PC besturen. Dus nummers selecteren, afspelen, etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn veel Remote Desktop en VNC clients apps waarmee je je hele desktop op je iPod / iPhone krijgt. Werkt prima en handig voor bv noodgevallen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, dat kan met een aantal apps

1 remote, daar kun je itunes mee besturen
2 teamviewer
3 jumi
4 RDP

er zijn er nog veel meer, zoek maar in itunes op remote desktop. Vaak moet je op de computer ook nog een programma installeren. In de beschrijving van een app staat meer uitleg over de app en wat je waar moet downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met teamviewer kan het.
Ik raad het je alleen niet aan want ik vind het zelf echt heel onhandig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mobile Mouse is een goede, kan je ook voor het afspelen van media als afstandsbediening gebruiken. TouchMouse is een soortgelijke app, maar ontwikkelt door Logitech. Voor beide apps moet je een klein programma'tje downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Persoonlijk vind ik de iphone/ipod app van www.logmein.com het fijnste :) Snel, veilig en erg gebruikersvriendelijk! Kost alleen wel wat ( als je geen jailbreak hebt ;) ).

Toegevoegd na 1 minuut:
Een redelijke gratis app is MochaVNC Lite. Je moet dan wel een VNC server op je computer installeren, kan ingewikkeld zijn!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding