Nee misschien later wel....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de app: everyair kan je je ipod als een soort touchpad gebruiken voor je pc , net als een laptop. Werkt heel goed bij mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de Teamviewer app heb je het volledige controle over je pc.

Of bedoelde je je ipod touch als muis gebruiken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de app Remote kun je iTunes op een PC besturen. Dus nummers selecteren, afspelen, etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn veel Remote Desktop en VNC clients apps waarmee je je hele desktop op je iPod / iPhone krijgt. Werkt prima en handig voor bv noodgevallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, dat kan met een aantal apps

1 remote, daar kun je itunes mee besturen
2 teamviewer
3 jumi
4 RDP

er zijn er nog veel meer, zoek maar in itunes op remote desktop. Vaak moet je op de computer ook nog een programma installeren. In de beschrijving van een app staat meer uitleg over de app en wat je waar moet downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met teamviewer kan het.
Ik raad het je alleen niet aan want ik vind het zelf echt heel onhandig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mobile Mouse is een goede, kan je ook voor het afspelen van media als afstandsbediening gebruiken. TouchMouse is een soortgelijke app, maar ontwikkelt door Logitech. Voor beide apps moet je een klein programma'tje downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Persoonlijk vind ik de iphone/ipod app van www.logmein.com het fijnste :) Snel, veilig en erg gebruikersvriendelijk! Kost alleen wel wat ( als je geen jailbreak hebt ;) ).

Toegevoegd na 1 minuut:
Een redelijke gratis app is MochaVNC Lite. Je moet dan wel een VNC server op je computer installeren, kan ingewikkeld zijn!