Hoe moet je een filmpje opslaan ? (Zie extra uitleg)

Als ik een filmpje voor YouTube heb bewerkt in Sony Vegas pro 10.0 en hem wil opslaan krijg ik allemaal verschillende save types nu is mijn vraag:

Welke optie moet ik kiezen voor YouTube en welke is geeft het beste kwaliteit

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik deed altijd .avi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je dat filmpje doorsturen via mail naar vrienden of kennissen, dan kun je het beste .wmv gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Youtube gebruikt naar mijn mening flv formaat geloof ik, je moet even kijken op de website van youtube of even googlen. je kan ook avi doen maar dat duurt langer en is groter.