cd-rom speler werkt niet? (zie uitleg)

mijn cd-rom speler van mijn pc wilt niet meer open ik hoor wel dat hij wilt open gaan maar tevergeefs. Af en toe gaat i wil open wat kan het probleem zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

het kan zijn dat er een cd vast zit in uw cd speler
Ik vermoed dat het over een radio gaat daar heb ik niet zoveel ervaring mee. Ik kan wel zeggen dat ik hetzelfde probleem gehad heb met mijne radio overlangs nog en toen was het een cd die vast zat erin, niet goed erin gestoken waarschijnlijk. Je kan je radio brengen naar een speciaalzaak in je buurt en zeggen wat je hier gezegd hebt op het forum.

Toegevoegd na 50 seconden:
had uw vraag aarschijnlijk niet goed gelezen kijk eens of de kabel goed inzit in uw pc, en als je uw cd speler kan opendoen probeer dit eens misschien zit er een cd vast
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meeste CD/DVD spelers hebben aan de voorzijde een klein gaatje. Hierin past een gebogen paperclip waarmee je de lade kan openen. Waarschijnlijk ligt de CD er scheef in, is er iets afgebroken en klemt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het gaatje al een keer of 20 geprobeerd, maar lukt niet. en aangezien de dvd writer die erboven zit (leeg), wel opengaat, niet met gaatje maar door op het knopje te drukken weet ik niet wat iik moet doen. en ja de pc is al uitgeschakeld, en ja ook de stroom is er al afgeweest.

please help me, want de dvd die erin zit moet terug naar de videotheek.

lisanne
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Windows Verkenner, rechtsklik CD-ROM drive en selecteer Uitwerpen