Mail op server laten staan?

Als ik mijn Hotmail bekijk en verwijder op mijn Samsung Galaxy S2, word het ook verwijderd op mijn desktop PC. Welke instelling zorgt ervoor dat mijn mail op de server van Hotmail blijft staan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Waarschijnlijk maak je nu gebruik van het IMAP protocol. Als je mailtjes op je telefoon wilt verwijderen, zonder dat dat van invloed is op de server, dan moet je POP3 gebruiken. Daarna kun je instellen dat je bij het binnenhalen van mail een kopie op de server achter wilt laten.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was het! Ik heb nu alles handmatig ingesteld en het werkt. Beste antwoord. :-P