Per ongeluk orginele factuur meegegeven voor reparatie?

Voor de reparatie van mijn laptop moest er een kopie van het factuur mee. Maar ik was zo dom om geen kopie te maken en het orginele mee te geven. Kan je hiermee trammelant mee krijgen. Ik heb nog geen contact opgenomen met het bedrijf en weet ook niet wat ik moet zeggen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Kan geen kwaad.

Wel even zeggen dat je de kopie thuis hebt liggen en het origineel hebt meegegeven, dus of je dat origineel ook weer terug kunt krijgen.

Maar zolang zijn denken dat je thuis het bewijs hebt van de aankoop van die laptop zullen ze echt niet het lef hebben om iets te proberen hoor.

Don't worry!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pardon?
Als het een goed bedrijf is lossen de problemen gewoon netjes op.Trammelant krijg je er niet van, alleen je hebt zelf geen bewijs meer van aankopen, dus naderhand kun je die wel beter terug vragen voor het geval als er nog eeen x weer wat mis mee is.