Dit verschilt per wijk en huis, het ligt er maar net aan waar jij op de route van de postbode zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tussen 0:00 en 23:59, op elke plaats is het anders dus dat is niet preciezer te zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal beginnen ze op maandag later, en post moet bij vrijwel alle diensten voor 17 uur bezorgd zijn.
In de meeste steden komt de post niet op maandag. Verder is het heel erg afhankelijk van de route van de postbode hij komt nergens op de zelfde tijd.
12 jaar geleden
Als er niet genoeg post is voor jou wijk wordt er geen post bezorgd op die dag, tegenwoordig kunnen ze op wisselende tijden de post bezorgen tussen 08:00 en 17:00 uur;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt aan de route van de postbode en de hoeveelheid post dit is verschillend de ene dag heeft hij meer dan de andere dag een keer kwam mijn postbode 12uur en de ene keer half 5.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat deze vraag met Computers & Internet te maken heeft, is me niet geheel duidelijk.
Op maandag wordt alleen bij bedrijven post bezorgd, omdat het grootste deel van de post gericht AAN particulieren door bedrijven als op vrijdag op de bus is gedaan, dus zaterdag bezorgd is