Verbinden met itunes en dan herstellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat je de toegangscode (codeslot) bedoelt?

Als je meerdere malen een foute toegangscode invoert, wordt de iPhone, iPad of iPod touch gedurende langere perioden uitgeschakeld voordat je het opnieuw kunt proberen. Na te veel foute pogingen moet je eerst verbinding maken met de computer waarmee je het laatst hebt gesynchroniseerd voordat je het opnieuw kunt proberen.

Als je de toegangscode niet meer weet, zult je het apparaat moeten herstellen op de computer waarmee je het apparaat het laatst hebt gesynchroniseerd. Hiermee kunt je je toegangscode opnieuw instellen en de gegevens van het apparaat opnieuw synchroniseren (of herstellen vanaf een reservekopie).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uit en home knop 60 seconden inhouden en dan gaat die uit komt er apple teken nog steeds vasthouden daarna komt zo stekker teken herstel hem daarna reserve kopieen en klaar:)