Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om geld te verdienen met behulp van een website .NL en .EU waar weinig bezoekers komen.. ?

Ik heb onlangs twee domeinen gekocht.. Ik heb nog niets met deze domeinen gedaan, maar is het verdienstelijk als ik de domeinen onderbreng bij een server en er advertenties oid op plaats? Of is er geen mogelijkheid om er iets mee te verdienen als ik weinig hits heb?

Zie uit naar jullie reacties!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
451

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je geld wilt verdienen met banners en advertenties, zul je er toch voor moeten zorgen, dat je veel hits op je site krijgt.

Met weinig hits, kun je eigenlijk alleen wat verdienen, als deze mensen echt specifiek naar je website hebben gezocht en geinteresseerd zijn in het product dat je op de site aanbied. Het percentage kopers, mensen dat uiteindelijk er voor kiest, om ook daadwerkelijk een product van je site af te nemen, moet dan uiteraard ook hoog zijn.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou het kunnen dat mensen per ongeluk op mijn website komen, en dat ik daarmee geld zou kunnen verdienen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de domeinen Justfairtrade.eu en Justfairtrade.nl gekocht onlangs..

Andere antwoorden (2)

Je zult toch een concept moeten hebben waardoor mensen op je site komen. Zonder bezoekers is het nutteloze webspace...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de domeinnamen lijken op een bekende grote site dan kun je er geld mee verdienen, bijvoorbeeld huves.nl of fasebook.com

Er worden nog al eens typfouten gemaakt in de domeinnamen en hierdoor krijg je veel hits en mogelijk ook click-throughs als je de pagina slim opbouwt.


Als dit niet het geval is zou ik er iets nuttigs neerzetten met veel content (teksten) en linkjes, etc. Hoe meer content hoe groter de kans dat er bezoekers op de website terecht komen en hoe meer kans je hebt op click-throughs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding