Kan je met www.wix.com ook een site maken zoals twitter en Hyves en Facebook? (gratis)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Twitter, Hyves en Facebook zijn niet gemaakt via een andere website, maar speciaal programmeert. Nu ken ik de website Wix.com niet, maar zo te zien kun je daarmee alleen een website maken waarop je enkel informatie kunt zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe doe ik dat dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een programmeertaal leren. Reken maar dat je dan een tijd verder bent als je daarin een beetje vaardig bent. Of je laat het door iemand ontwikkelen. Zijn ook genoeg bedrijven voor te vinden, zoek maar op 'webdesign'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel trouwens in dit geval een scripttaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke................

Andere antwoorden (1)

Als het goed is niet, ik heb zelf ook zoiets geprobeerd, maar je moet geld betalen voor allemaal verschillende dingen. (ik ben niet zó goed, dus heb ik uiteindelijk niets gekocht.) Misschien is het mogelijk als je betaald.