Waar kan ik een itunes gift card kopen?

Op google heb ik gevonden dat je die gift cards bij de dixons kan kopen of online kopen en de code per email ontvangen
De tweede vind ik nou niet echt betrouwbaar

Weet iemand een winkel waar ze itunes gift cards verkopen?
Liefst in de buurt van katwijk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13K

Antwoorden (10)

Bij de free record shop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de dixons primera en de mediamarkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik koop ze altijd bij de v&d op de computerafdeling.
Succes met kopen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de Apple winkel :D
En natuurlijk ook op andere plaatsen maar ik koop ze altijd in de Apple winkel ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ze ook gewoon in een Apple store of een Apple retail winkel kopen. Weet alleen niet of ze die in Katwijk hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mediamarkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Apple winkel
Free record shop
V&D
Media markt
Dixons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook googles naar itunescards.nl Dit is een site waar je ze bestelt en betaalt met iDeal. Je krijgt je code direct toegemaild. Je krijgt dan een mail met een bijlage die dus de ingescande code is. Werkt erg goed en is gewoon betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan iTunes kaarten ook gewoon bij Apple zelf bestellen, http://dixons.nl/categorie/1693/iTunes_en_App_Store_Gift_Cards is betrouwbaar en ze worden gratis opgestuurd.
Verder worden ze in heel veel winkels verkocht o.a. bij Primera http://www.primera.nl/4/cadeau/saldo?cardid=23&tab=Cadeaukaarten die ook in Katwijk zit! ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de saturn of bij hèt icenter heet die winkel geloof ik (daar verkopen ze allemaal Apple producten en ook die kaarten als het goed is.)
misschien kun je ze ook op bol.com kopen dat is wel bettrouwbaar