Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat ik in een Diavoorstelling van Powerpoint een filmpje niet kan afspelen?

Ik moet voor de Schoolmusical op een beamer een voorstelling projecteren. Ik heb een filmpje die het niet doet. Niet op de projectie en niet op de computer zelf. (Wel los afgespeeld maar niet in Powerpoint) Hoe kan ik zorgen dat ik het filmpje wel kan afspelen? (Het bestand ik 42 MB groot!)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

is je filmpje in wmv formaat ? als het iets anders is zou je het kunnen converteren en dan nog eens proberen
(Lees meer...)
capthavoc
14 jaar geleden
Als de hardware waarmee U het powerpoint filmpje niet herkent - bijvoorbeeld AVI- heeft U daarvoor codecs nodig,om ze af te spelen. Het meest veilige in dit geval is om er MPEG van te (laten) maken ..c.q. converteren. Hiervoor is het volgende programma uitermate geschikt :

http://download.cnet.com/Hamster-Free-Video-Converter/3000-2194_4-75218449.html

Het ondersteunt ruim 200 verschillende formaten van smartphone tot Pc !

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb wel eens een powerpoint presentatie gehad waarbij ik ook filmpjes moest afspelen. Hierbij was het van belang dat de filmpjes ook op de computer stonden waarop de PowerPoint gepresenteerd werd. Wat ik had gedaan, was alle filmpjes die in de PowerPoint voor kwamen op een USB stick gezet inclusief de PowerPoint zelf. Nadat ik dit gedaan had kon ik de PowerPoint gewoon op de beamer op school afspelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing