Ik kan de Avance logix 82801 Eb/ER (ICH5/ICH5R) AC'97 Audio Controller driver niet vinden

Ja mijn vraag zegt het al, ik ben hier al enkele dagen naar op zoek. Wie o Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Gewoon de fabrikant van het moederbord of laptop even een bezoekje brengen.Daar geef je het besturinssysteem en model van de laptop op .Als het een moederbord betreft staat het typenummer wel hier op als je de pc open maakt.In de meeste gevallen zijn hetgeluisdmodulen uit de "Realtek"familie die in standaard laptops en op moederborden gebruikt zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik maak gebruik van een driverscanner. Een tool die automatisch alle driver update. Misschien is dat ook handig voor jou.