Ter name van vak bij Rabobank is te kort voor Apple zijn adres. Hoe kan ik toch geld overmaken?

Aangezien ik niet met VISA kan betalen om een product bij Apple te kopen, moet ik noodgedwongen met bankoverschift werken. Dat betekent kortom dat ik geld over moet maken .
Ter name van: WorldPay Customer Payments

... maar dat is te lang en past niet in het vak wat de Rabobank daar voor heeft open staan!!!

Wat nu!?!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geloof niet dat de naam heel belangrijk is, ik zou er maar gewoon inzetten wat er inpast.
Paar jaar terug heb ik een paar tientjes overgemaakt naar een verkeerd rekeningnummer, daardoor klopte de naam die ik erbij zette dus ook niet maar het werd wel overgemaakt. Dus ja, naam is niet heel belangrijk.

Antwoorden (1)

De rabobank controleert niet wat er in dat vak staat.Zelfs als je "smurf" invult wordt de transactie gewoon goedgekeurdt. M.a.w. je kunt de naam op een willekeurige manier afkorten