Hoe kan je een mail sturen op een ipad zonder dat een ander je adres ziet?

Een iPad heeft geen BCC

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Ik kan mij vergissen maar volgens mij zien mensen bij BCC alleen niet de adressen waarheen je het stuurt, wel de afzender z'n adres..
Dus als je anoniem wilt mailen zul je het via een anoniem mail programma/site moeten doen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit klopt. Plus als ik het kon doen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je vergist je niet. +1 dus :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klein toevoeging mensen waar je de mail (normaal) heen stuurt zien de BCC mail adres niet.
In principe is het niet mogelijk om vanuit je eigen e-mailadres een e-mail te sturen waarbij jou e-mailadres niet zichtbaar is.

BCC staat voor Blind Carbon Copy en zorgt ervoor dat de ontvangers elkaars e-mailadres niet zien. Dus dat je niet kan zien dat de email naar meerdere mensen is gestuurd (Bijvoorbeeld bij een nieuwsbrief.)