Hoe kan ik 4 kleine pagina's in een folder, in word krijgen en vertalen van Engels naar het Nederlands ?

Ik heb van alles geprobeerd maar het lukt gewoon niet.

Toegevoegd na 14 minuten:
Onze excuses, maar de door u opgegeven pagina bevat een bestandstype (application/octet-stream) dat we niet kunnen vertalen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hard werken en het gewoon zelf doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt flauw maar het is wel zo, vertalers zijn nog niet op enig niveau.
Amadea
12 jaar geleden
Bij http://www.goeievraag.nl/vraag/beveiligt-pdf-bestand-vertalen-engels.35310 staan goeie tips!

Antwoorden (2)

Scannen en in Google Translate gooien. Dan in Word plakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google translate is wel leuk en soms nog vrij aardig maar je zal flink moeten editen, zo flink dat zelf vertalen misschien makkelijker werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onze excuses, maar de door u opgegeven pagina bevat een bestandstype (application/octet-stream) dat we niet kunnen vertalen.
over typen, dit is wel veel werk, maar op deze manier oefen je wel meteen je engelse grammatica, als je het daarna naar het nederlands vertaald via internet, krijg je veel grammaticale fouten, dus probeer zo veel mogelijk zelf te doen steek je er ook nog iets van op ;)