Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan sommige liedjes niet op mijn ipod zetten terwijl ze wel in itunes staan, hoe kan dit?

Ik weet wel dat je dit moet doen d.m.v. je itunesbibliotheek synchroniseren met je ipod. Maar hij synchroniseert alles behalve dat ene album (R.I.O. shine on). Is er misschien nog een andere manier, of is het album een verkeerd soort bestand? Alvast bedankt.

Toegevoegd na 36 minuten:
Ze staan wel aangevinkt en ik kan ze dus wel afspelen in itunes op de computer alleen als ik ze probeer over te zetten naar mijn ipod werkt dit niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Kijk in je bibliotheek of dat album en die liedjes wel zijn aangevinkt en ze niet grijs zijn.
Als je ze niet kan afspelen in iTunes, staan ze waarschijnlijk niet op de juiste plaats, zet ze dan opnieuw in iTunes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je wel de nieuwste iTunes erop staan, installeer die er anders overheen, je raakt dan niks kwijt; http://www.apple.com/nl/itunes/download/
Zijn het wel MP3 bestanden en is je iPod niet (te) vol?
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing