Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

usb kabeltje doet het niet?

Ik heb sinds kort een blackberry, en als ik het usb kabeltje aansluit in de computer, komt er geen schermpje op mijn telefoon. dus kan geen muziek & afbeeldingen erop zetten.. heb zo'n programma gedownload van blackberry, en daar kon ik dan mijn fotos erop zetten..

als ik dit doe is voltooid gewoon alles zoals het hoort maar de fotos zie ik nergens terug op mijn telefoon???

weet iemand hier wat van?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leen bij een vriend even een goed werkend usb kabeltje.
Die dingen worden in de fabriek soms zo strak verpakt dat er wel eens een onzichtbaar breukje in het binnenste van het kabeltje kan ontstaan... Heb verder geen verstand van blackberry`s, vandaar een reactie en geen antwoord. Misschien heb je er iets aan.
In ieder geval: veel succes!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

ik heb een gelijkwaardig probleem gehad met mijn iphone. wat bleek, de kabel moest in de achterkant van de pc en niet in het usb gat aan de voorkant van je pc.
misschien helpt dit je verder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het kan zijn dat je computer niet ziet dat het een Blackberry is. bij mij gaf hij bij een mp4 speler bijvoorbeeld aan dat het een walkman was. je moet eens goed kijken wat je computer aan geeft. succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde probleem..
Wat misschien wel handig voor je is, als je via je blackberry op internet naar www.tubidy.com gaat kan je ook gemakkelijk & GRATIS je muziek downloaden! Ik doe het ook en mijn vrienden sinds kort ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing