Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het al duidelijk of er nog een Rollercoaster tycoon 4 komt?

Mijn broertje is helemaal fan van rollercoaster en nu vroeg ie of er ook nog een 4de deel komt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Er zijn al erg veel bronnen die geruchten hebben over Roller Coaster Tycoon 4. Als je er naar Googled zul je ook ontzettend veel resultaten krijgen.

De ontwikkelaars blijven ook constant reageren op de berichtjes van de fans. Atari, de ontwikkelaar van de game heeft de fans ook al gevraagd wat ze precies willen in de nieuwe Roller Coaster Tycoon.

Het is nog niet helemaal duidelijk of deze game gaat komen, maar er is wel een hele grootte kans. Zie link & bron.

http://forums.atari.com/showthread.php?t=9152
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er waren veel geruchten vorig jaar deze tijd maar nu is het weer helemaal stil, dit gebeurt vaak bij gameproducties. Op dit moment zijn er iig geen harde data bekend en zal je op de volgende geruchten stroom moeten wachten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik dacht zelf dat atari failliet was na het uitbrengen van efteling tycoon (verbeter mij als ik fout zit) en daarom denk ik van niet.. (misschien door een ander bedrijf maar of ze dan die naam nog mogen gebruiken)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing