Waar kan ik zien of ReadyBoost werkt?

Ik heb een netbook gekocht, en ik wil van de 1,00GB werkgeheugen naar meer. Dus nu heb ik er een stickje van 4GB ingezet en ReadyBoost actief gemaakt. Er wordt 252mb gebruikt kan ik zien. Maar:

1. Waarom maar 252mb en niet de hele 4mb??
2. Als ik naar eigenschappen van deze Computer ga, zie ik dat er maar één GB is van werkgeheugen, niet de 1,252GB?
Hoe kan dit?

Alvast Bedankt,

Sherlock Holmes

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Het beste antwoord

Readyboost vergroot niet je intern geheugen, dus je 1gb. Wat het wel doet is dit: als je ram geugen vol is en er word nog een toepassing geopend dan gaat dat tijdelijk naar de hardeschijf. Nu is een hardeschijf qwa lezen langzamer is dan een goeie usb stick. Pakt je computer eerst het geheugen van je usb en daarna van je hdd. mijn ervaring is dat het gewoon niks toevoegd aan snelheid of wat dan ook!