Wat te doen na mislukte bios update?

Ik heb een msi fm2-a55m-p33 moederbord, waarvan ik de bios wou updaten. Nadat dat gedaan was ging mijn pc opnieuw opstarten en kreeg geen beeld. Toen heb ik dat batterijtje er opnieuw in gedaan. En toen deed hij het ook niet kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Jouw moederbord van MSI heeft een mooie feauture: m-flash.
Daarmee kun je je moederbord altijd opstarten met een USB-stick ook als de interne BIOS om zeep is geholpen. Hoe dat precies moet staat vast en zeker in je manual.
escape
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens de manual zegt ie dat je dat moet doen als je de bios nog hebt. (Vrij raar trouwens als je dat een keer nodig hebt, kun je dit niet eens gebruiken)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tja, het is net zoals met back-ups: je hebt ze pas nodig als je ze niet meer kunt maken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er is geen manier om hem terug te zetten naar de default bios??
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Werkt ook niet. Ps deze stappen heb ik gevold:
Pc uit, jumper erin, pc aan, ff wachten, pc uit, jumper eruit, kijken of ie het doet
capthavoc
9 jaar geleden
Zie jeuberhaupt iets als letters op het scherm ?
gaan de fans draaien
hoor je error beeps ?