Welke Fotoboek aanbieder?

Hallo,
Ik moet een fotoboek maken (maar dit lijkt me helemaal niet leuk) en ik wil snel en goed een leuk resultaat hebben. Met welke aanbieders hebben jullie goede of slechte ervaringen? Zijn er grote verschillen tussen de softwaretoepassingen? En zijn ze gemakkelijk te gebruiken? Hoeveel tijd moet ik ervoor uittrekken? Voor het samenstellen van het fotoboek, bedoel ik. Alle foto’s zijn digitaal. Bedankt voor jullie antwoord.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik raad je in ieder geval aan om de foto’s eerst naar een map te kopiëren en vervolgens een selectie te maken. Dat kost misschien wat extra tijd, maar er zijn altijd foto’s die niet zo interessant zijn voor toekomstige generaties.

De snelste manier is met het CEWE-fotoboek van FotoInsight. Hier vind je tests van twee goede aanbieders:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Het ligt er natuurlijk een beetje aan hoeveel foto's je hebt. Zelf ben ik er sowieso een dag mee bezig geweest. Wel met pauzes natuurlijk ;-) ik heb het tien via de kruitvat gedaan, de software download je op je computer en zo kun je het boek maken. Werkt super!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dixons heeft een fijn programma. gebruiksvriendelijk, goede kwaliteit. Als je het doorhebt is het leuk om te doen. Je kan zo klaar zijn, als je ze er zo in zet. Maar een beetje creativiteit geeft een mooier resultaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via de Hema site kan het ook prima, maar als je er geen zin in hebt wordt het lastig omdat je toch wel snel een paar uur er mee bezig bent om een goed fotoboek te maken;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn ervaring is om het niet bij cewe-colors te doen. Resultaat viel me tegen en regelmatig raakt er daar wat zoek. Over de hema en het kruidvat ben ik wel te spreken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij http://printing-1.nl/Fotoboek is de software voor Windows en Mac OS. Je kunt het boek ook online zetten en aan anderen laten zien, ook als je nog geen afdruk hebt besteld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een map met foto’s hebt gemaakt, kan de gratis FotoInsight Designer er binnen drie minuten een fotoboek van maken.
Als je liever een mooi boek wilt waar jij en je kinderen nog jaren plezier aan beleven, dan kun je er beter een weekendje voor gaan zitten en het fotoboek pagina voor pagina samenstellen.